من خیلیا رو از ته ته دلم دوست دارم ولیـــ

من خیلیا رو از ته ته دلم دوست دارم ولیـــ

 

من خیلیا رو از ته ته دلم دوست دارم

ولی صمیمی شدن بلد نیستم

ینی اگه کسی نیاد سمتم

تا اخر عمرم یه گوشه میشینم

و به این فکر میکنم

که فلانی آدم خوبیه،خیلی دوسش دارم



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت19:35---12 تير 1399


نسرین67
ساعت15:51---6 ارديبهشت 1399
تازه فهمیدم دوست داشتن از دور بهتره چون وقتی میری سمتش پست میزنه و این دردآوره...

milad
ساعت19:22---4 فروردين 1399
ممنون از وبلاگ خوب و همه چی تمومت موفق باشی.

نسرین67
ساعت21:56---3 اسفند 1398
بعضی وقتا باید خودت بری جلو وگرنه از دستش میدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Other


Links

♥OFF♥